dinsdag 24 mei 2016

Imagine That! Challenge 4 + FB challenge

Bij Imagine That! loopt op het challengeblog een sketch challenge en op FB een wedstrijd met Monique's freebie; om het makkelijk te maken heb ik de twee gecombineerd in 1 kaartje.

Dit heb ik ervan gemaakt:


De basis is kraft 15x30 en daarop DP van Stampin'up. Het afdrukje is gemat op een vouwblaadje en ook de oranje laag eronder is een vouwblaadje. De randjes van het groene vouwblaadje zijn bewerkt met een scalloped snijmes.


Een stukje mosgroen crispy lint met daarop een kikkertje uit mijn voorraad.


Monique's freebie digi heb ik ingekleurd met derwents.

Met dit kaartje doe ik dus mee aan:

Groetjes
Helen

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief kaartje Helen.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Geinig kaartje Helen, dat heb je mooi gedaan

Groetjes Hermien

Lisa Lynn zei

Helen, I just love your frog charm which is so appropriate for this card. Thanks for joining us on for the May Sketch Challenge at Imagine That, Lisa Lynn DT.

Unknown zei

Lovely card thank you for joining in with us at Imagine that and good luck

Tinka's paper wonderlland zei

Cute card, funn frog and great colouring!!
♥Hugs Valentina♥

Decosse's Dynamite Doodles zei

Oh my goodness, I just love that little froggy charm--perfect with Monique's Froggy Friends image. Thanks so much for entering your creation into our current challenge over at Imagine That! Digis by Kris and for also using one of Kris' digis. Good luck in the draw.

☺Lisa D.
DT Member for Imagine That! Digis by Kris!
Décosse’s Dynamite Doodles--My Personal Blog!