woensdag 1 april 2015

AnMaCreatief challenge #43 - april 2015

Het is 1 april en dus begint er weer een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze challenge "voorjaar/lente/pasen"-challenge de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties mochten wij bekijken.

Maar nu het thema van de nieuwe challenge: inspiratiefoto




Deze maand stelt Anne-Marije de volgende mooie prijs beschikbaar voor de winnaar:




Joy! cutting & embossing stencil-Rand


De basis van mijn kaartje is weer het Joy kraft (15x30). Ik heb de shape-art Label gebruikt van Dutch Doobadoo. Het DP komt uit het CE Botanical Summer blok. Alle randjes zijn beïnkt met walnut stain en daar heb ik natuurlijk de daubers weer voor gebruikt.



De teksten komen uit Joy teksten recht en Eline words en zijn gestempeld met Memento Rich Cocoa.




Dit lieve beertje is my little bear with flowers van Scrapberry en ik heb hem gestempeld met Memento Rich Cocoa en ingekleurd met Derwents. Onder het afdrukje een stukje DP CE Botanical Summer.


Bovenaan het label een stukje beige cameo kreukellint, vastgelijmd met tacky glue.
Aan een stukje twine heb ik met jumpringetjes een schepje en een zonnebloem bevestigd.

Nog wat houten figuurtjes van Craft Emotions om het geheel wat op te vrolijken, de vlinder kun je hier vinden en de gieter komt uit dit setje. De randjes beïnkt met walnut stain. De waterdruppels zijn gemaakt met glossy accents.




Tot slot 2 witte hydrangea's waarvan de randjes bewerkt zijn met walnut stain; een kleine hydrangea en een sweetheart blossom.



Samenvatting gebruikt materiaal:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes hebben gemaakt. 

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen. Wij komen graag langs om al jullie moois te bewonderen.

Groetjes Helen

11 opmerkingen:

Richtsje zei

Was al even op het blog van AnMa maar wil hier ook even zeggen dat het er prachtig uit ziet Helen! Lekker vrolijk en zo mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Anneke zei

prachtig label Helen in heerlijke voorjaars kleurtjes.
liefs van Anneke

Caroline Cards zei

Ontzettend leuk label!
Crealiefs, Caroline

Je@net zei

Wat een leuke labels, Helen!

Margreet zei

Wat een schitterend label heb je gemaakt Helen!
xxx Margreet

Hermien zei

Mooi label heb je gemaakt, ik heb mijn inzending al gelinkt! Z'n mooie mal zou ik wel willen...maar ik niet alleen denk ik zo.

Groetjes Hermien

Anita van Merode zei

Super mooi Helen en past perfect bij de kleuren foto.
Groetjes Anita

Adriana zei

Prachtige creatie, Helen! Wat ben jij lekker bezig geweest! Heel veel mooie details en die waterdruppels zijn geweldig!
Liefs Adriana

Plony zei

Veeeeeeel te lang niet geweest hier maar ik kom je nu weer eens even vertellen dat je weer enorm je best hebt gedaan. Wat ziet het er gaaf uit en hoe leuk om alles goed te bekijken met de vele foto's. Prachtig!
xxx Plony

Christine zei

Prachtige kaart Helen, leuk modelletje!
Liefs
Christine

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Ik vind het echt een keileuke kaart geworden! Gaaf gedaan met de Dutch Doobadoo Shape Art. Het ScrapBerry's beertje heb je echt super gekleurd. De waterdruppeltjes zijn een leuk detail. ;-)

Bedankt voor je voorbeeld!

Fijne Paasdagen
xxx Anne-Marije