dinsdag 15 juli 2014

AnMaCreatief - wooden elements

Hoi allemaal, op de 15e van de oneven maanden zetten wij een bepaald product uit de AnMaCreatief webshop in het zonnetje. Deze maand zijn dit de wooden elements.



 Ik heb ervoor gekozen om een mannenkaartje te maken.


Ik heb gebruik gemaakt van het DP Curiosity Corner, hiervan heb ik de randjes met behulp van een dauber voorzien van distress ink Walnut Stain.


Ik heb voor de gears van Craft Emotions gekozen, omdat deze goed passen bij een mannenkaart. Maar zoals ik in juni (1 en 15 juni) al liet zien kunnen ook de vlinders en houten bloemen goed voor een mannencreatie. Ik heb de randjes met behulp van een dauber voorzien van distress ink Walnut Stain. De gears zijn vastgezet met tacky glue.


Ook heb ik een klok charm op een van de gears geplakt, van de charm heb ik het ophangoogje geknipt. Ook hier de randjes met behulp van een dauber voorzien van distress ink Walnut Stain.



Het schattige stempeltje is van Lily of the Valley en heet James Laptop. Ik heb James gestempeld met Memento Rich Cocoa op Canson Montval aquarelpapier. Wederom de randjes beïnkt met Walnut Stain en ingekleurd met L'Aquarelle van Sennelier.

Kijk ook maar eens op het webshop blog om te zien wie van mijn DT-maatjes ook met deze leuke houten figuurtjes heeft gewerkt.

Wij hopen dat we jullie weer wat inspiratie hebben gegeven.


Een samenvatting van de gebruikte producten:

Groetjes
Helen

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel lief en mooi Helen.
Gr Karin

Je@net zei

Mooi geworden, Helen. Die houten elementen maken het kaartje lekker stoer!

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Helen, supermooi.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Zo schitterend je kaartje , ik vind hem te lief, prachtig die houten figuren!

Adriana zei

Wat mooi gecombineerd, Helen! Prachtige mannenkaart! Mooi kleurwerk, ook.
Liefs Adriana

LottesCards zei

O, wat leuk!!! Dat papier is mooi hé?! Prachtig gedaan met de houten details en die charm vind ik er ook geweldig bij. Wat een leuke stempel trouwens!!! Liefs