donderdag 23 mei 2013

Challenge 57 - Nadia

Hoi, het is alweer tijd voor de volgende challenge bij Nadia en deze keer willen we graag een stempelkaart zien. Het thema is gekozen door Miranda en zij wil graag een kaartje voor een communie of vormsel zien.

Time for another challenge at Nadia and this time we have to use our stamps again. The theme is Holy Communion or Confirmation and has been chosen by Miranda.

Aangezien mijn zoon afgelopen week zijn vormsel heeft gedaan, kwam deze challenge als geroepen. Echter een passende stempel bleek toch lastig te vinden, tot ik me bedacht dat ik bij een make & take Noa's ark van Stampin'Up had ingekleurd, maar nog niet had gebruikt voor een kaartje. Samen met wat bijpassend Stampin'Up papier kwam ik uiteindelijk tot dit kaartje:

As my son did his Confirmation last week this challenge should have been easy. However I found it difficult to find a fitting stamp for this occassion, until I thought of the image Noah's Ark by Stampin'Up which I had coloured during a make & take, but not used until now. Together with some Stampin'Up DP I came to this card:




Ga ook eens op het blog kijken om te zien wat mijn teammaatjes hebben gemaakt en natuurlijk hopen we dat jullie allemaal weer met ons meedoen.

Check out the blog to see what my teamies have come up with and of course we hope you will join us.



15 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Helen, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

LottesCards zei

Wat een mooie kaart! Die stempel is wel super en zooo mooi ingekleurd!!!

Maar bovenal... gefeliciteerd met het vormsel van je zoon!!! Super!!! Wanneer ik dat geweten had... ;-)

Liefs Lotte!!!

Irene zei

Een enige stempel is dit Helen en zo leuk ingekleurd!! Samen met het leuke papier een topkaartje!!

xx Irene

Adriana zei

Gefeliciteerd! Dit is inderdaad heel toepasselijk. Ik vind ém prachtig geworden en dat papier past er wel heel erg goed bij.

Liefs Adriana

Dora zei

ik vind dit kaartje prachtig gemaakt. meer heeft het ook niet nodig. schitterend!!

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een super kaartje heb je gemaakt. De kleurtjes zijn heel lief en je achtergrondpapier toppie! Kortom een prachtig geheel.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

cristel zei

ik vindt hem gewoon super lief echt met lieve kleurtjes
grtjs

Anoniem zei

Zo'n lief kaartje! Mooi stempeltje.
Groetjes, Myriam

Lenie zei

wat een mooie kaart met de ark erop.
groeten Lenie

jolanda zei

leuk kaartje

Annerieke zei

Mooie kaart Helen, leuke stempel heb je gebruikt!

Groetjes Annerieke

Ellen zei

Goed idee om deze stempel voor deze kaart te gebruiken: hij is erg mooi geworden! In mijn omgeving heb ik geen communicantjes, dus ik laat de challenge voor wat ie is dit keer.

Liefs, Ellen

Crea Astrid zei

Wat een leuke kaart. Mooi ingekleurd ook.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Marit zei

Prachtig gekleurd Helen, en met die papiertjes erbij is de kaart echt af, leuk! Ik ben nog steeds weg van deze stempel, jammergenoeg verdwijnt hij uit het assortiment!

Groetjes,
Marit

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dit is een schitterend kaartje!! Mooi gekleurd zeg!