vrijdag 29 maart 2013

Nadia - Challenge 53

Hoi, het is alweer tijd voor challenge 53 bij Nadia en deze keer mocht ik iets bedenken. Ik wil graag een stempel zien in combinatie met onderstaande bingo-kaart.
Hi, time for challenge 53 at Nadia and this time it's my turn, so here is your bingo-card and please combine it with a stamp.

Aangezien alle paarse freubelspullen nog op mijn bureau lagen heb ik gekozen voor het rijtje paars - kraft - parels/brads en hier is dan mijn kaartje:
As all purple crafting stuff was still on my desk I have chosen for the row purple - kraft - pearls/brads and this is what I did with it:


Het DP komt uit het blok First Edition Dreamcatcher; een prachtig blok vol paarse tinten. Daarop heb ik een vorm gesneden uit kraft om de stempel te matten en tevens mijn bloemen vast te zetten.
I have used First Edition Dreamcatcher DP and some kraft as well to place my stamped image on.


De bloemen komen uit de set van Back to Basics II en deze heb ik vastgezet met Making Memories pearl brads.
The paperblossoms are from Dovecraft Back to Basics II and they were fasted with pearl brads by Making Memories.

Ik heb weer de lieve muis van Country Companions gebruikt; dit is toch wel mijn favorietje op het moment. Deze keer heb ik gestempeld op Terschelling aquarelpapier en gekleurd met mijn aquamarkers. Ik heb de volgende kleurtjes gebruikt: royal purple, mauve, flamingo pink, mocha and sepia. De grond heb ik gemaakt met Kruidvat pastelkrijtjes. Verder heb ik rondom de randjes aangezet met colorbox heliotrope.

I have used again my little cutie at this moment; the mouse by Country Companions. This time I've used Terschelling paper to stamp on and coloured with my aquamarkers. The ground has been made with pastel chalk by Kruidvat. Around the image I have used a bit of colorbox heliotrope on the edges.

Ga ook eens op het blog kijken, wat mijn teammaatjes gemaakt hebben. We hopen dat jullie het leuk vinden om weer met ons mee te doen.
Please check out the blog to see what my teamies have done. We hope you will join us.

7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

super lief en prachtig kaartje Helen.

groetjes karin

LottesCards zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Ik kan zien dat deze stempel je favoriet is op het moment ;-) Het is dan ook wel echt een schatje! Mooi gedaan en een leuke bingokaart heb je gemaakt! Leuk!!!

Liefs

jolanda zei

mooie kaart

Annerieke zei

Lief hoor, mooie kaart!

Groetjes Annerieke

Ellen zei

Mooie kaart Helen! Komt vooral door dit ontzettend schattige muisje: wat een droppie! Ook heel mooi ingekleurd trouwens.

Liefs, Ellen

cristel zei

je hebt een prachtige kaart gemaakt met een lieve digi
grtjs

Marie-claire zei

Mooi kaartje, lief stempeltje!
Fijne dagen!

Groetjes Marie-Claire