vrijdag 6 juli 2012

Challenge 35 - Nadia

Hoi allemaal, het is alweer tijd voor challenge 35 bij Nadia.
Deze keer was het mijn beurt om een thema te bedenken en ik heb gekozen voor BEREN!
Hi everyone, time already for challenge 35 at Nadia.
This time it was my turn to choose the theme and it became BEARS!


Dit is mijn kaartje / Here's my card:




Gebruikt materiaal/Used stuff:
-          SF1113 Sentiments Stampfairy
-          DP MD Flower power
-          Blue linen cardstock (Avec – colours Unlimited)
-          Piece of red and yellow paper
-          Piece of wall paper
-          MS pons
-          Derwents: 710-360-320-330-040-060-090-120-510-530-580-590

Ga ook eens bij mijn teammaatjes kijken naar hun mooie creaties.
Please check out the blogs of my DT-buddies to see what they have made.

Met dit makkelijke thema hopen we dat jullie allemaal weer meedoen.
We hope you all will join us in this easy challenge.

11 opmerkingen:

Amarins zei

Wat heb je weer een super lief kaartje gemaakt. Leuk thema heb je bedacht.
liefs, Amarins

Anoniem zei

Vrolijk kaartje is het geworden!

Groetjes van Inge

KarinsArtScrap zei

een lief kaartje helen.


ps je letters zijn bijna niet telezen.

groetjes akrin

Christine zei

Leuk! Beertjes zijn altijd zo schattig en dankbaar om mee aan de slag te gaan!
Liefs
Christine

jolanda zei

lekker vrolijke kaart

Ellen zei

Leuk thema heb je gekozen. Ik hoop dat het me gaat lukken om mee te doen! Jouw kaartje is erg lief, leuke tekst!
Mijn ogen hebben al een leesbril nodig, maar zeker met je nieuwe tekstlayout, slecht te lezen, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :)

groetjes, Ellen

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart. Lief stempeltje ook.

Groetjes Astrid.

Corrie zei

Leuk Helen dat je mijn volger bent geworden, en dat ben ik nu ook van jou je maakt ook prachtige kaarten ik hoop in de toekomst nog meer moois te zien lieve groetjes Corrie
P.s dit is ook een schattige kaart.

Babette zei

Wat een leuke en lieve kaart, die felle kleurtjes passen er heel goed bij.
Bedankt voor je oplettendheid, hij staat er nu tussen hoor.
Groetjes Babette

Jopie zei

Heel lief kaartje ik ga kijken of ik een berenstempel kan vinden zodat ik ook mee kan doen.
groetjes jopie

CreaSjouk zei

Een leuk, zomers kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje