dinsdag 4 oktober 2011

YELLOW TAG


Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie erbij zijn gekomen.
First a very warmhearted welcome to my new followers. It is really good to have you here.

Ik heb bovenstaande tag van mijn lieve blogvriendin Ellen gekregen. Dank je wel daarvoor.

Nu is het de bedoeling dat ik jullie 10 dingen over mijzelf vertel; nou hou je vast, daar komt het:

Wist je dat:
1.       Ik al zo lang freubel als ik mij kan herinneren. Vroeger deed ik vooral foto’s scrappen, maar daar ontbreekt mij tegenwoordig vaak de tijd voor (of ik maak teveel foto’s). Het kaarten maken is begonnen met theezakjes vouwen en pergamano. Tegenwoordig maak ik borduurkaarten en scrapkaarten . Daarbij gebruik ik copics of derwents voor het inkleuren. Ik dat doe terwijl ik luister naar Guus Meeuwis, Marco Borsato of Bløf.

2.      Ik helemaal verslaafd ben aan hobbyspullen en ik inmiddels een redelijke winkelvoorraad er op na houd.

3.      Ik ben geboren en getogen in Eindhoven, maar inmiddels al weer ruim 17 jaar in een leuk klein dorpje woon (een van de 8 zaligheden in de Kempen).

4.     Ik een Oostenrijkse zus heb (mijn enige zus) en ik die helaas veel te weinig zie.

5.      Ik bijna 20 jaar getrouwd ben en manlief in Griekenland heb leren kennen op vakantie (en nee ….. het is geen Griek) en moeder ben van 2 kinderen.

6.      Ik inmiddels ook aardig verslaafd ben aan bloggen en dit hele avonden kan doen en dan achteraf spijt heb, omdat ik ook had kunnen freubelen.

7.     Ik ontzettend van dieren houd, daarom hebben we (maar) 2 honden, 2 konijnen en 1 gerbil (de tweede is helaas tijdens de zomervakantie overleden). Dat verder wolven en olifanten ook erg leuk zijn, maar ik die niet in mijn tuin kan houden.

8.      Ik graag naar CSI en Bones mag kijken en dat je me voor een Pirates of the Caribbean film of een andere leuke of spannende film altijd mag roepen.

9.      Ik ook graag lees, bij voorkeur spannende boeken of avonturenromans. Mijn favoriete schrijver is Wilbur Smith.

10.   Ik ook nog een parttime baan heb voor 25,5 uur in de week op de export afdeling van Agio Sigarenfabrieken en dat al ruim 13 jaar met veel plezier doe.
Hoop dat jullie er nog steeds bij zijn en niet halverwege in slaap zijn gevallen. Nu mag ik de tag ook nog doorgeven aan een paar medebloggers. Ik heb de volgende dames uitgekozen: Sieta, Heleen en Margo.
Het is geen verplichting om de tag te accepteren, dus als je niet wilt, dan moet je het zeker niet doen.

4 opmerkingen:

LottesCards zei

Leuk om te lezen allemaal hoor!
Veel dingen wist ik natuurlijk al... Groetjes Lotte

Margo zei

Hoi Helen,
wat leuk dat je getagd bent !
Ik werk ook parttime, 26 uur per week, is meer dan voldoende he !
Bedankt om de tag aan me door te geven !
Liefs
Margo

Ellen zei

Ha Helen,
Ik heb je verhaal met plezier gelezen. Leuk om zo steeds meer van elkaar te weten te komen en elkaar te leren kennen. En waar een vakantieliefde al niet toe kan leiden :)

groetjes, Ellen

Angela zei

Hallo Helen....
leuk dat je volger bent geworden.
Vond het erg leuk om je '10 dingenverhaaltje' te lezen.... zo kom je nog eens wat te weten *lol*...
Heb inmiddels al heel wat mooie creaties gezien.... leuke details heb je elke keer weer.... dit móet ik blijven volgen *lol*...
grt Angela