zondag 30 oktober 2011

Penny Black #175

Hoi, dit kaartje heb ik gemaakt voor challenge 175 bij Penny Black. Ze hebben deze keer een leuke sketch.
Mijn DP papier komt uit een papier blok van Art Talent. De doily is een creatable van MD.

Hi this card is made for challenge 175 at Penny Black. This time they have a lovely sketch.
My DP paper is from an Art Talent pack. The doily is a creatable by MD.
De bloemetjes komen van Boekenvoordeel en daar heb ik uit mijn voorraad spacers met een brad in gedaan.
The flowers are from Boekenvoordeel and from my stash I have added spacers and brads.
In de hoekjes heb ik groene ovale rhinestones gedaan en het label komt uit mijn voorraad.
In the corners I have put some green oval rhinestones and the label is from my stash.
De kleine egel is gekleurd met derwents en wel:
C010-C180-C610-C620-C420-C430-C450-C480-C500-C510-C530-C640.
Ik heb de afbeelding ook uitgesneden met een MD creatable.

This little fellow has been coloured with derwents in the following colournumbers:
C010-C180-C610-C620-C420-C430-C450-C480-C500-C510-C530-C640.
The image was cut with a MD die.

7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een lief en mooi kaartje helen.

groetjes karin

kiddo zei

This is so cute! Love it!

LottesCards zei

Wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt!
Ik had de challenge ook zien staan, leuke sketch!
Succes met de challenge!
Liefs Lotte

Anoniem zei

Het is een mooi kaartje geworden met een mooie doily erop!!

Het egeltje vind ik ook erg leuk.

Groetjes van Inge

Adriana zei

Wat een schattig kaartje! Leuk stempeltje is dat.
Groetjes

Ellen zei

Lief kaartje! Vooral de bloemen zijn erg mooi zo met de brads en spacers.

groetjes, Ellen

debby4000 zei

Love your fabulous cute card.
Thanks for joining us at Penny Black Saturday Challenge.
luv
Debby