zaterdag 25 juni 2011

Challenge gewonnen Hobbyscrapcards

Hoi, heb ontdekt dat ik met onderstaande creatie de challenge heb gewonnen bij hobbyscrapcardandgifts
Hi, found out that I have won the challenge with my creation shown below at hobbyscrapcardandgifts







Gebruikte materialen/Used materials:
Stamp: sneezing Henry (WoJ)
Colour medium: Copics
DP-paper: stash (Kruidvat)
Cardstock: colorcore zalmroze (salmonpink)
Punches: flowers and leafs
Pearls: anmacreatief
Nestabilities: scalloped circles
Pattern: Magnolia Ink magazine

Groetjes/Regards
Helen

4 opmerkingen:

Marijke zei

Gefeliciteerd Helen!! Je kaartje uit vorig berichtje is erg mooi, leuk zo'n schuine easelkaart(staat ook nog op mijn lijstje). Vrolijke en frisse kleurtjes heb je bebruikt.
Groetjes en een fijn weekend,
Marijke en Chantal

Ellen zei

Ook van mij de felicitaties! Ik had het al gelezen op het blog. Jammer dat ze ermee stoppen, maar ja er zijn ook zo veel challengeblogs.
Je snufferdesnuf-doosje is erg leuk. Ik had er ook eentje willen insturen, maar het is er niet van gekomen: time flies!!!

groetjes, Ellen

Kitty Dieleman. zei

Gefeliciteerd Je doosje is echt erg leuk geworden,lief stempel
wat er precies geschikt voor is.
Bedankt voor je begrip voor ons blog,wie weet dat we aanstaande winter iets nieuws opstarten.

Groetjes Kitty

Sieta zei

Hoi Helen, gefeliciteerd.
En wat staat je blog er weer vrolijk bij hihihi.
Leuk hé dat je er zo af en toe weer wat anders erop kunt zetten om zo elke keer weer een nieuw uitelijk aan je blog te geven.

Lieve groetjes Sieta