donderdag 3 februari 2011

A flower for .....


Hoi de afbeelding is niet helemaal goed gelukt, maar dat komt omdat de brad in het midden te hoog was en er vals licht tussen de scanner kwam, vandaar de lichtgrijze baan. In het echt is de kaart gewoon wit. Wederom een borduurtje, inmiddels al voor week 5 van de wekenwedstrijd. Ik heb de rand van de witte kaart beinkt met cat's eye. De bloem in het midden is een MD Creatable. Ik heb de geemboste randjes bewerkt met stickles en het hart voorzien van een donkerroze parelbrad.

Hi, the image is not what it should be, because of the brad in the middle I had false light into the scanning field which left a light grey passage in the middle of the card. In real the card is white. Again an embroidery; I have reached week 5 of the bi-weekly challenge at the Borduurmaatjes. The border of the white card has been inked with cat's eye. The flower is a MD creatable. I have treated the embossed rims with stickles and in the heart I have placed a darkpink pearlbrad.

Helen

2 opmerkingen:

Amarins zei

Wat leuk, super zeg. Die van mij ligt geprikt klaar moet hem nog borduren. Je bent weer super snel.
Groetjes,
Amarins

Sieta zei

Hoi Helen, wat een mooie kaart is dit geworden.
Moet ik ook eens proberen, een kaart borduren heb ik nog nooit gedaan, lijkt me wel een uitdaging.
Lieve groetjes Sieta