woensdag 17 november 2010

Nog wat borduurtjes

Hoi, ik dacht ik zet er nog wat borduurtjes op.
Beide kaarten zijn geborduurd met Mettler garen.
De bloemen komen uit een stansvel gekocht bij Action.
De pierrot komt van een knipvel, maar deze kaart heb ik al zo lang geleden gemaakt, dat ik niet meer weet van wie of wat.

I have added some more embroidery.
Both cards are stitched with Mettler yarn (this one is my favourite).
The flowers are from an easy 3D paper bought at Action.
The Pierrot I do not remember anymore where that one came from as I made this card ages ago.

Ondertussen heb ik weer wat opdrachten ontvangen van onze plaatselijke kaartmaak club, dus daar ben ik weer even zoet mee. Verder heb ik nog wat opdrachten om bepaalde kaarten te maken voor deze en gene. Tijd om te stoppen met bloggen voor nu en aan het werk te gaan ......
In the meantime I have received some commission work from our local card making club, so I will be a bit busy with that. Furthermore I have also got some questions to make special cards for several people. So time to stop blogging for the time being and start crafting to finish my commission work. Cannot let people wait too long for they get their stuff.           Hartelijke groetjes, kind regards,                             Helen 

Geen opmerkingen: